Dag 1-2-3 - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Familie Vullings - WaarBenJij.nu Dag 1-2-3 - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Familie Vullings - WaarBenJij.nu

Dag 1-2-3

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Juni 2018 | Thailand, Phuket

Dinsdag 5-6 om 17.00 vertrokken naár Dusseldorf om vanaf daar om21.00 te vertrekken. Eerst nog even goed Duits gegeten.
Wat een ongekende luxe, niets te doen bij de douane, boarden en zelfs in het vliegtuig weinig volk. Mooi optijd vetrokken en een rustige vlucht gehad. Op Abu Dhabi was het ook rustig, dus snel weer bij de gate om op tijd te vertrekken naar Phuket.
Deze vlucht was ook lang niet vol geboekt dus weer ruimte genoeg.
Woensdag 6-6 waren we s-avonds rond 20.30 in ons eerste knusse hotel. Kleine zeer schone kamer. Nog even heerlijk eten drankje doen en toen om 23.00 maar eens het bed opgezocht.
Donderdag 7-6 verslapen we hadden om 9 uur afgesproken maar geen wekker gezet. Niks aan de hand we hadden echte plannen. Restaurant gezocht voor ontbijt en plannen gesmeed.
Onderweg naar het hotel werden we aangesproken door een man die ons voor een prikkie van alles kon laten zien. Daar zijn we maar op in gegaan.
Eerst naar een mooie tempel met goede uitleg. Zeer grote bhoeda en nog twee mooie vergezichten.
Dit alles duurde 4 uur en dat voor maar 1000 Barth (37 euro) voor 4 personen. Als enige vroeg de chauffeur of hij mocht stoppen bij een winkel zodat hij een stempel kreeg voor een tank benzine. We hoefde maar 5 minuten binnen te blijven. Dit hadden we er graag voor over. Was een juwelier, maar blij dat we weer buiten stonden.
Het weer is goed half bewolkt, warm en zeer vochtig.
Morgen gaan we het binnenland in, zeer waarschijnlijk geen WiFi en dat voor 3 dagen.

• 07 Juni 2018 - 12:43

Elly:

Hoi!
    Leuk dat we weer mee mogen lezen! Heel veel plezier!