Halong Bay - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Familie Vullings - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Familie Vullings - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Augustus 2014 | Vietnam, Ninh Bình

Gistermorgen om 6 uur waren we op het station van Hanoi, de rit is wat rustiger verlopen als de eerste dus ook goed geslapen.
Na een ontbijt in een zeer vieze lokatie op weg naar Halong Bay een rit van 2 1/2 uur onder weg nog gestopt bij een oesterkwekerij waar ze parels maakte en verkopen natuurlijk. Maar wij zijn nu eenmaal Hollanders kijken kijken en niet kopen.
Eenmaal op de boot rond gevaren de baai, erg mooi maar super toeristisch allemaal bootjes op een hoop. De wandeling naar de grot was ook zo met zijn alle achter elkaar aan. Daarna nog even lekker een uurtje op het strand gelegen, uit de zon want het is me hier heet en benauwd.
Het eten was vis en dat hebben we geweten, Nick had al door geven dat hij geen vis at dus kreeg wat anders.
Was een goede dag voor de lijn daar het avond eten ook zo was.
Vanmorgen weer om 7 uur aan het ontbijt want we gingen om 7.45 weer naar een grot.
Om 10.30 waren we weer aan wal. Hier stond de gids met chauffeur weer klaar voor vertrek maan Nim bingh, een rit van 4 uur.
Nu zitten we in het hotel waar we de rest van de namiddag en avond vrij zijn. Morgen vertrekken we 9 uur.

• 04 Augustus 2014 - 09:14

Peter Appel: