Trekking - Reisverslag uit Lào Cai, Vietnam van Familie Vullings - WaarBenJij.nu Trekking - Reisverslag uit Lào Cai, Vietnam van Familie Vullings - WaarBenJij.nu

Trekking

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2014 | Vietnam, Lào Cai

Terug van 2 dagen trekking, voor de andere een makkie voor mij wat zwaarder. Gisteren 11 km gelopen tot aan onze lucky home stay, dit was een Nederlander, we hebben er een gezellige avond gehad.
S'morgens weer om 8 uur op, ontbijt en weer lopen.
Rond 11.30 waren we weer terug, de jongens daarna na een waterval bezocht en ik naar de massage.
Nu wachten op het busje dat ons naar de nachttrein brengt.
Foto's volgen nog

• 02 Augustus 2014 - 03:50

Frans:

Hallo Fam V, na een hoop geplaar toch jullie dagboek aan de praat gekregen,
    Wij Will en ik, staan niet gek te kijken, dat ze jullie creditcart in Sing Buri naar de mallemoer hebben geholpen, wat zijn dat een stelletje eigenwijze, niet willen luisteren en niets snappende stomme trutjes!!!
    Je moet wel erg stevig in je schoenen staan om daar bij die grieten niet uit je vel te springen, vraag het maar aan Will.
    Na dit hotel drama overleeft te hebben, gaat de reis zo als ik kan zien wel voorspoedig, ik wens jullie nog een mooie tijd in het prachtige Halog Bay, en laat nog van me horen.

Groeten
    Frans

Ps,
    ik zit intussen weer in mijn vel!!!