Trekking - Reisverslag uit Lào Cai, Vietnam van Familie Vullings - WaarBenJij.nu Trekking - Reisverslag uit Lào Cai, Vietnam van Familie Vullings - WaarBenJij.nu

Trekking

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2014 | Vietnam, Lào Cai

Terug van 2 dagen trekking, voor de andere een makkie voor mij wat zwaarder. Gisteren 11 km gelopen tot aan onze lucky home stay, dit was een Nederlander, we hebben er een gezellige avond gehad.
S'morgens weer om 8 uur op, ontbijt en weer lopen.
Rond 11.30 waren we weer terug, de jongens daarna na een waterval bezocht en ik naar de massage.
Nu wachten op het busje dat ons naar de nachttrein brengt.
Foto's volgen nog

  • 02 Augustus 2014 - 03:50

    Frans:

    Hallo Fam V, na een hoop geplaar toch jullie dagboek aan de praat gekregen,
    Wij Will en ik, staan niet gek te kijken, dat ze jullie creditcart in Sing Buri naar de mallemoer hebben geholpen, wat zijn dat een stelletje eigenwijze, niet willen luisteren en niets snappende stomme trutjes!!!
    Je moet wel erg stevig in je schoenen staan om daar bij die grieten niet uit je vel te springen, vraag het maar aan Will.
    Na dit hotel drama overleeft te hebben, gaat de reis zo als ik kan zien wel voorspoedig, ik wens jullie nog een mooie tijd in het prachtige Halog Bay, en laat nog van me horen.

    Groeten
    Frans

    Ps,
    ik zit intussen weer in mijn vel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Lào Cai

Vietnam

Deze reis maken we omdat we 25 jaar zijn getrouwd en dit onze lang gekoesterde wens is.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2014

Mui Ne

11 Augustus 2014

Saigon

09 Augustus 2014

Ho Chi Minh city

08 Augustus 2014

Hoi An

07 Augustus 2014

Hoi An
Familie

Actief sinds 23 Juli 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 12998

Voorgaande reizen:

12 Mei 2019 - 01 Juni 2019

Kleine sunda eilanden

05 Juni 2018 - 22 Juni 2018

Eiland hoppen Thailand

12 Juni 2017 - 01 Juli 2017

Borneo met Djoser

08 Juni 2016 - 24 Juni 2016

Rondreis Costa rica

25 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Vietnam

Landen bezocht: